Dolce babaanne
Member
İki hükümet yetkilisi, ülkenin ilk Vande Bharat yataklı treninin mevcut premium Rajdhani trenlerinden daha hızlı olacağını, böylece minimum seyahat süresi sunarak yolculara konforu artıracağını doğruladı. Yetkililer, trenlerin seyahat süresini iki saat kısaltacağını söyledi.
Yetkililer, yataklı VB treninin test sürüşünün Nisan ayında planlandığını söyledi. (HT fotoğrafı)
İlk prototipinin mart ayında hazır olması beklenen Vande Bharat yataklı trenlerinin de nisan ayından itibaren deneme seferlerine başlayacağı belirtildi.
Kriket heyecanını daha önce hiç olmadığı gibi, yalnızca HT'de keşfedin. Şimdi keşfedin!
Yukarıda adı geçen yetkililerden biri, “Treni gelecek yılın sonuna kadar çalışır hale getirmek istiyoruz” dedi.
“ICF'de (Chennai'deki İntegral Otobüs Fabrikası) geliştirilen Vande Bharat (VB) yataklı vagonları, seyahat süresini iki saat kısaltacak ve varış istasyonuna şu anda IR (Hindistan Demiryolları) üzerinde çalışan diğer trenlerden daha hızlı ulaşacak. sistemi” diye ekledi.
“VB yataklı vagon treni gece yolculuğu yapılan güzergahlarda kullanılıyor. İlk güzergah uzun mesafeli güzergahlardan birinde (Delhi-Mumbai, Delhi-Howrah) olacak ve en geç nisan ayına kadar tamamlanması bekleniyor” diye konuştu.
Yetkili ayrıca tren zamanlamasının da görüşüleceğini söyledi.
“Bu trenin tarifesi daha fazla yolcunun seyahat edebileceği şekilde olacak. İnsanların mesai saatleri dışında da rahatlıkla trene binmelerine olanak sağlamayı planlıyoruz” dedi.
Burayı oku: Mum-Jalna güzergahındaki yeni Vande Bharat, Kalyan-Kasara-Karjat yerel trenindeki yolcuları rahatlatıyor
Demiryolu Bakanı Ashwini Vaishnaw şunu paylaştı:
“Vande Bharat uyuyan, Amrit Bharat ve Namo Bharat trenleri yolcu deneyimini dönüştürüyor. Bakan gazeteye verdiği demeçte, bu gelişmiş “Hindistan Malı” çoklu ünitelerin büyük bir ihracat potansiyeline sahip olduğunu söyledi.
İkinci yetkili, türünün ilk örneği olan trenin iç tasarımında önemli değişikliklere uğrayacağını ve yolculara sorunsuz bir yolculuk sağlamaya odaklanacağını söyledi. VB yataklı treninin modern iç tasarımlarının yanı sıra yolcuların konforunu arttıran tasarımlarla da tamamen yeni bir görünüme kavuşacağını söyledi.
Bir demiryolu yetkilisi, bu trenin (en azından ilk vagonlar) 16 vagondan oluşacağını, bunlardan sadece bir vagonun 1AC seviyesinde olacağını ve toplam 857 yataktan oluşacağını söyledi.
ICF ve Bengaluru merkezli Bharat Earth Movers Limited (BEML) fabrikasının Vande Bharat Ekspres trenlerinin yeni yataklı versiyonunu ürettiğini söyledi.
Yetkili, “Tüm araç tiplerinin (2 aşamalı, 2 aşamalı ve 1 AC) konsept modeli (BEML'den) ICF'ye alındı” dedi.
“Üç katlı vagonlarda ranza ve bölme yanlarında ilave el tutacakları, orta ranza için modifiye edilmiş kemer sistemi (geri çekilebilir tip) ve hacimli atıştırmalık masası gibi özellikler değiştiriliyor” dedi.
“Yataktan yatağa ve yataktan tavana yeterli yüksekliği sağlamak için kalınlık azaltıldı. Seyahat deneyimini geliştirmek için tüm otobüslerdeki aydınlatmalar iyileştirilecek” diye ekledi.
“Yatakların, havalandırma kanalının, kablo kanalının ve tuvaletlerin tasarımı için çalışmalar sürüyor. Yetkili, şu anda BEML'in ICF için bu türden 10 tren ürettiğini belirtti.
Yetkililer, yataklı VB treninin test sürüşünün Nisan ayında planlandığını söyledi. (HT fotoğrafı)
İlk prototipinin mart ayında hazır olması beklenen Vande Bharat yataklı trenlerinin de nisan ayından itibaren deneme seferlerine başlayacağı belirtildi.
Kriket heyecanını daha önce hiç olmadığı gibi, yalnızca HT'de keşfedin. Şimdi keşfedin!
Yukarıda adı geçen yetkililerden biri, “Treni gelecek yılın sonuna kadar çalışır hale getirmek istiyoruz” dedi.
“ICF'de (Chennai'deki İntegral Otobüs Fabrikası) geliştirilen Vande Bharat (VB) yataklı vagonları, seyahat süresini iki saat kısaltacak ve varış istasyonuna şu anda IR (Hindistan Demiryolları) üzerinde çalışan diğer trenlerden daha hızlı ulaşacak. sistemi” diye ekledi.
“VB yataklı vagon treni gece yolculuğu yapılan güzergahlarda kullanılıyor. İlk güzergah uzun mesafeli güzergahlardan birinde (Delhi-Mumbai, Delhi-Howrah) olacak ve en geç nisan ayına kadar tamamlanması bekleniyor” diye konuştu.
Yetkili ayrıca tren zamanlamasının da görüşüleceğini söyledi.
“Bu trenin tarifesi daha fazla yolcunun seyahat edebileceği şekilde olacak. İnsanların mesai saatleri dışında da rahatlıkla trene binmelerine olanak sağlamayı planlıyoruz” dedi.
Burayı oku: Mum-Jalna güzergahındaki yeni Vande Bharat, Kalyan-Kasara-Karjat yerel trenindeki yolcuları rahatlatıyor
Demiryolu Bakanı Ashwini Vaishnaw şunu paylaştı:
“Vande Bharat uyuyan, Amrit Bharat ve Namo Bharat trenleri yolcu deneyimini dönüştürüyor. Bakan gazeteye verdiği demeçte, bu gelişmiş “Hindistan Malı” çoklu ünitelerin büyük bir ihracat potansiyeline sahip olduğunu söyledi.
İkinci yetkili, türünün ilk örneği olan trenin iç tasarımında önemli değişikliklere uğrayacağını ve yolculara sorunsuz bir yolculuk sağlamaya odaklanacağını söyledi. VB yataklı treninin modern iç tasarımlarının yanı sıra yolcuların konforunu arttıran tasarımlarla da tamamen yeni bir görünüme kavuşacağını söyledi.
Bir demiryolu yetkilisi, bu trenin (en azından ilk vagonlar) 16 vagondan oluşacağını, bunlardan sadece bir vagonun 1AC seviyesinde olacağını ve toplam 857 yataktan oluşacağını söyledi.
ICF ve Bengaluru merkezli Bharat Earth Movers Limited (BEML) fabrikasının Vande Bharat Ekspres trenlerinin yeni yataklı versiyonunu ürettiğini söyledi.
Yetkili, “Tüm araç tiplerinin (2 aşamalı, 2 aşamalı ve 1 AC) konsept modeli (BEML'den) ICF'ye alındı” dedi.
“Üç katlı vagonlarda ranza ve bölme yanlarında ilave el tutacakları, orta ranza için modifiye edilmiş kemer sistemi (geri çekilebilir tip) ve hacimli atıştırmalık masası gibi özellikler değiştiriliyor” dedi.
“Yataktan yatağa ve yataktan tavana yeterli yüksekliği sağlamak için kalınlık azaltıldı. Seyahat deneyimini geliştirmek için tüm otobüslerdeki aydınlatmalar iyileştirilecek” diye ekledi.
“Yatakların, havalandırma kanalının, kablo kanalının ve tuvaletlerin tasarımı için çalışmalar sürüyor. Yetkili, şu anda BEML'in ICF için bu türden 10 tren ürettiğini belirtti.