Dolce babaanne
Member
Kuzeydoğu Delhi’nin Harsh Vihar semtinde su dolu bir çukurda bir otomatik çekçek sürücüsünün cesedinin bulunmasından bir gün sonra, olayla ilgili bilgisi olan polis memurları Cumartesi günü otopsi raporunun onun boğularak öldüğünü gösterdiğini söyledi ve bir tane kaydettiklerini ekledi. kasıtsız adam öldürme vakası.
Polis, olayın Harsh Vihar’da “çok derin bir çukur” bulunan yapım aşamasındaki bir üst geçidin yakınında meydana geldiğini söyledi. (HT FOTOĞRAF)
Polis, ölen 51 yaşındaki Ajit Sharma’nın Cuma sabahı çukurdan habersiz olarak bölgeden geçmeye çalışırken boğulduğundan şüphelendiklerini söyledi.
Polis, kaza sırasında yolcu bulunmadığını söyledi.
Cesedin bulunduğu noktada, yapım aşamasındaki bir üst geçidin iskelelerini desteklemek için “çok derin bir çukur” kazıldığını söylediler.
Polis Komiser Yardımcısı (Kuzey Doğu) Joy Tirkey şunları söyledi: “Hendek, yapımı devam eden üst geçidin iskelelerini desteklemek için kazıldı. O yüzden çok derin bir çukur olmasına rağmen yağmur suyuyla dolu kaldı, bu yüzden tam derinliğini belirleyemedik” dedi. “Görünüşe göre Sharma hendeğin üzerinden geçti, derin olduğunu fark etmedi, arabadan düştü ve kazara boğuldu.”
DCP, kasıtsız adam öldürme suçlamasının, ilk soruşturmanın çukurun güvenliğini sağlamada başarısızlıklar olduğunu ortaya çıkarması nedeniyle getirildiğini açıkladı. “Kordonlama, tabelalar ve halkı ve araçları dışarıda tutmak için güvenlik görevlilerinin kullanılmasıyla ilgili sorunlar varmış gibi görünüyordu” dedi.
Bayındırlık Bakanı Ofisi (PWD) Atishi olaya yanıt olarak yaptığı açıklamada, “Delhi hükümeti olayı not aldı ve çok ciddiye alıyor. Bu yolların gerekli güvenlik standartlarında tutulması sorumluluğu yol müteahhidine aittir. Hükümet, yüklenicinin ihmalini soruşturacak ve uygun önlemi alacaktır. Bakanlık düzeyinde, PWD bakanı ayrıca bu olayda suçlu bulunan memurlara karşı mümkün olan en katı eylem planı için talimatlar verdi.
Cumartesi günü çok sayıda araç kaza mahallinin yanından geçtiğinde, çukur, sanki duygusuzmuşçasına ölümden öncekinden daha etkili bir şekilde barikat kurdu. Ancak çukur yağmur suyuyla dolu kaldı.
Herhangi birinin çukura fazla yaklaşmasını önlemek için birkaç adam nöbet tuttu. Biri oraya öldükten sonra gönderildiğini, diğeri buraya daha önce gönderildiğini söyledi. Güvenlik önlemleri hakkında yorum yapmayı reddettiler.
Tirkey, sorumluluk belirleme sürecinin sürdüğünü söyledi.
“Bu yapıldıktan sonra, ilgili şirkete ve yükleniciye ve üst geçidi inşa eden PWD’ye yazacağız” dedi.
Sharma’nın ailesi adalet istediklerini söyledi.
“Babam birinin ihmalinin bedelini hayatıyla ödedi. Karol Bagh’ta bir otomobil parçaları mağazasında çalışan oğlu Dhruv, “Sorumlular için ceza, kamusal alanlarda çalışanların ihmallerinin sonuçlarının farkında olacakları şekilde olmalıdır” dedi.
Dhruv, babasının geç saatlere kadar çalıştığını ve işinin altı kişilik bir aileyi geçindirdiği için uykusunu veya programını umursamadığını söyledi.
Dhruv, “22 saat aralıksız çalıştı ve görev saatlerinden en iyi şekilde yararlanmak için yolculuklar arasında kısa sürelerle arabasında uyudu” dedi. “İnsan yapımı yollardaki bu ihmaller her gün hepimizin hayatını tehdit ediyor. Bugün babam aslında bunu hayatıyla ödedi.”
Sharma’nın kardeşi Kuldeep, kaza mahallinin etrafındaki barikatların bile dikkatsizce korunduğunu söyledi. “Çit, bir çocuğun bile geçemeyeceği şekilde olmalıydı. Burada tam bir otomatik çekçek çukura girdi ve saatlerce kimse bir şey fark etmedi” dedi.
Polis, olayın Harsh Vihar’da “çok derin bir çukur” bulunan yapım aşamasındaki bir üst geçidin yakınında meydana geldiğini söyledi. (HT FOTOĞRAF)
Polis, ölen 51 yaşındaki Ajit Sharma’nın Cuma sabahı çukurdan habersiz olarak bölgeden geçmeye çalışırken boğulduğundan şüphelendiklerini söyledi.
Polis, kaza sırasında yolcu bulunmadığını söyledi.
Cesedin bulunduğu noktada, yapım aşamasındaki bir üst geçidin iskelelerini desteklemek için “çok derin bir çukur” kazıldığını söylediler.
Polis Komiser Yardımcısı (Kuzey Doğu) Joy Tirkey şunları söyledi: “Hendek, yapımı devam eden üst geçidin iskelelerini desteklemek için kazıldı. O yüzden çok derin bir çukur olmasına rağmen yağmur suyuyla dolu kaldı, bu yüzden tam derinliğini belirleyemedik” dedi. “Görünüşe göre Sharma hendeğin üzerinden geçti, derin olduğunu fark etmedi, arabadan düştü ve kazara boğuldu.”
DCP, kasıtsız adam öldürme suçlamasının, ilk soruşturmanın çukurun güvenliğini sağlamada başarısızlıklar olduğunu ortaya çıkarması nedeniyle getirildiğini açıkladı. “Kordonlama, tabelalar ve halkı ve araçları dışarıda tutmak için güvenlik görevlilerinin kullanılmasıyla ilgili sorunlar varmış gibi görünüyordu” dedi.
Bayındırlık Bakanı Ofisi (PWD) Atishi olaya yanıt olarak yaptığı açıklamada, “Delhi hükümeti olayı not aldı ve çok ciddiye alıyor. Bu yolların gerekli güvenlik standartlarında tutulması sorumluluğu yol müteahhidine aittir. Hükümet, yüklenicinin ihmalini soruşturacak ve uygun önlemi alacaktır. Bakanlık düzeyinde, PWD bakanı ayrıca bu olayda suçlu bulunan memurlara karşı mümkün olan en katı eylem planı için talimatlar verdi.
Cumartesi günü çok sayıda araç kaza mahallinin yanından geçtiğinde, çukur, sanki duygusuzmuşçasına ölümden öncekinden daha etkili bir şekilde barikat kurdu. Ancak çukur yağmur suyuyla dolu kaldı.
Herhangi birinin çukura fazla yaklaşmasını önlemek için birkaç adam nöbet tuttu. Biri oraya öldükten sonra gönderildiğini, diğeri buraya daha önce gönderildiğini söyledi. Güvenlik önlemleri hakkında yorum yapmayı reddettiler.
Tirkey, sorumluluk belirleme sürecinin sürdüğünü söyledi.
“Bu yapıldıktan sonra, ilgili şirkete ve yükleniciye ve üst geçidi inşa eden PWD’ye yazacağız” dedi.
Sharma’nın ailesi adalet istediklerini söyledi.
“Babam birinin ihmalinin bedelini hayatıyla ödedi. Karol Bagh’ta bir otomobil parçaları mağazasında çalışan oğlu Dhruv, “Sorumlular için ceza, kamusal alanlarda çalışanların ihmallerinin sonuçlarının farkında olacakları şekilde olmalıdır” dedi.
Dhruv, babasının geç saatlere kadar çalıştığını ve işinin altı kişilik bir aileyi geçindirdiği için uykusunu veya programını umursamadığını söyledi.
Dhruv, “22 saat aralıksız çalıştı ve görev saatlerinden en iyi şekilde yararlanmak için yolculuklar arasında kısa sürelerle arabasında uyudu” dedi. “İnsan yapımı yollardaki bu ihmaller her gün hepimizin hayatını tehdit ediyor. Bugün babam aslında bunu hayatıyla ödedi.”
Sharma’nın kardeşi Kuldeep, kaza mahallinin etrafındaki barikatların bile dikkatsizce korunduğunu söyledi. “Çit, bir çocuğun bile geçemeyeceği şekilde olmalıydı. Burada tam bir otomatik çekçek çukura girdi ve saatlerce kimse bir şey fark etmedi” dedi.