Dolce babaanne
Member
Bir Air India uçağı, havayolu personelini Yeni Delhi’nin Indira Gandhi Uluslararası Havalimanı’nda yavru kedilerinden birinin kaybolmasıyla sonuçlanan kötü yönetimle suçladı. Twitter’daki şikayetlere göre Sony S. Somar, kız arkadaşı Jangneichong Karong’un AI889 uçuşuyla Delhi’den Imphal’a gitmek için iki kedi yavrusu aldığını iddia etti.
Yavru kedi Phoenix’in fotoğrafı sosyal medyada paylaşıldı. (twitter)
Ancak check-in kontuarında, evcil hayvanları kabine alabilmek için Karong’dan uçağa yeniden rezervasyon yapması veya business class’a yükseltmesi istendi. Her iki seçeneğin de uygun olmadığını görünce personelin yavru kedileri kargoyla almasına izin vermeyi kabul etti.
Terminal 3’e binmeden önce, personelin Phoenix adlı yavru kedilerden birinin “güvenli ve sağlam” kafesten kaçtığını söylediğini iddia etti. Tata Group şirketine gönderilen e-postanın ekran görüntülerini paylaşarak, personel kafese dikkat etmedikçe minik bir kedi yavrusunun mandalı açmasının imkansız olduğunu iddia etti. İhmalden olay yerindeki ekibi sorumlu tuttu ve CCTV kaydı taleplerinin de cevapsız kaldığını söyledi.
Personele yazdığı mektupta, Karong’un sadece bir yavru kedi ile uçmayı “neredeyse zorlandığını” ekledi. “Gerçekten yapılmadı, özellikle de iki kedi kedimin benimle uçması için gereken tüm tutarı ödemeye istekli ve gerçekten ödeyen bir yolcu için” diye ekledi.
Sony tarafından paylaşılan ilk tweet’te Ratan Tata’yı etiketledi ve şöyle yazdı: “Arkadaşımın evcil hayvanı Air India personelinin ihmali nedeniyle kayıp. Bu yürek burkan bir trajedi ve ihmaliniz affedilemez. Eylemlerinizin sorumluluğunu üstlenmeli ve işleri hemen düzeltmelisiniz.” Ayrıca bir çalışanı ilgili makamlar tarafından kaba davranış ve eylemsizlikle suçladı. “Ayrıca görevli müdürle (Indrajeet) en son konuştuğunda ona kötü davrandı, geri aramamasını istedi ve aramayı bitirdi” diye yazdı.
Karong gönderiye yorum yaptı ve Air India’nın arama için özür dilediğini söyledi. Ne kadar aktif arama yaptıklarını merak ediyorum. Air India’da güvenlik kameranız var mı? Oruç tutmayan kedi 3 gün aç kalmaz.” Havayoluyla 3 gün görüşmemize rağmen herhangi bir destek verilmediğini sözlerine ekledi. “Son postada bir arkadaş ekibinin Phoenix’i aramasına izin vermeleri istenmişti…
Netizenler, harekete geçmek için yorumlar bölümünde Peta, Air India ve Maneka Gandhi’yi paylaştı.
Yavru kedi Phoenix’in fotoğrafı sosyal medyada paylaşıldı. (twitter)
Ancak check-in kontuarında, evcil hayvanları kabine alabilmek için Karong’dan uçağa yeniden rezervasyon yapması veya business class’a yükseltmesi istendi. Her iki seçeneğin de uygun olmadığını görünce personelin yavru kedileri kargoyla almasına izin vermeyi kabul etti.
Terminal 3’e binmeden önce, personelin Phoenix adlı yavru kedilerden birinin “güvenli ve sağlam” kafesten kaçtığını söylediğini iddia etti. Tata Group şirketine gönderilen e-postanın ekran görüntülerini paylaşarak, personel kafese dikkat etmedikçe minik bir kedi yavrusunun mandalı açmasının imkansız olduğunu iddia etti. İhmalden olay yerindeki ekibi sorumlu tuttu ve CCTV kaydı taleplerinin de cevapsız kaldığını söyledi.
Personele yazdığı mektupta, Karong’un sadece bir yavru kedi ile uçmayı “neredeyse zorlandığını” ekledi. “Gerçekten yapılmadı, özellikle de iki kedi kedimin benimle uçması için gereken tüm tutarı ödemeye istekli ve gerçekten ödeyen bir yolcu için” diye ekledi.
Sony tarafından paylaşılan ilk tweet’te Ratan Tata’yı etiketledi ve şöyle yazdı: “Arkadaşımın evcil hayvanı Air India personelinin ihmali nedeniyle kayıp. Bu yürek burkan bir trajedi ve ihmaliniz affedilemez. Eylemlerinizin sorumluluğunu üstlenmeli ve işleri hemen düzeltmelisiniz.” Ayrıca bir çalışanı ilgili makamlar tarafından kaba davranış ve eylemsizlikle suçladı. “Ayrıca görevli müdürle (Indrajeet) en son konuştuğunda ona kötü davrandı, geri aramamasını istedi ve aramayı bitirdi” diye yazdı.
Karong gönderiye yorum yaptı ve Air India’nın arama için özür dilediğini söyledi. Ne kadar aktif arama yaptıklarını merak ediyorum. Air India’da güvenlik kameranız var mı? Oruç tutmayan kedi 3 gün aç kalmaz.” Havayoluyla 3 gün görüşmemize rağmen herhangi bir destek verilmediğini sözlerine ekledi. “Son postada bir arkadaş ekibinin Phoenix’i aramasına izin vermeleri istenmişti…
Netizenler, harekete geçmek için yorumlar bölümünde Peta, Air India ve Maneka Gandhi’yi paylaştı.
YAZAR HAKKINDA
Hindustan Times’ta multimedya muhabiri. Hindistan, dünya, iş ve teknoloji haberlerini, cinsiyet ve kültüre dayanan insani ilgi hikayelerine keskin bir gözle kapsar.
…ayrıntılı olarak görün